dinsdag 8 september 2015

Een must; een wikkeldeken!

Terwijl ik de geboortelijst aan het samenstellen was, kwam ik tot de conclusie dat veel van die echt typische baby-dingen toch echt veel geld kostten.
Een wikkeldeken; 70€... Mijn mond viel open. Dit kon ik zelf goedkoper én mooier!

Ik gebruikte DIT patroontje.
Mooi patroon; direct juist uitgeprint. Duidelijke foto uitleg, en steekt op anderhalf uurtje ineen.

Buitenstofje; aangeschaft via een Facebookgroep voor 6/meter (hier schiet nog van over!)
Binnenstofje; Minkyfleece van €11/meter (hier schiet dus ook nog van over!)
Voering binnenin; een fleece deken van Ikea van €3,5 waar ook nog de helft van overblijft. 
Paspel en elastiek had ik nog liggen.

Alles opgeteld kom ik dus nog niet aan €20... En de overschotjes hier rollen nog wel wat slabbers/sjaaltjes/kwijldoeken/... uit. Ik weet vanaf nu wat maken als kraamcadeau! Echt een topper!

IK BEN FAN!

1 opmerking: